Reform Virslis Tekercsek





A virslis tekercset szerintem szinte mindenki szereti,ezért is gondoltam,hogy elkészítem finomliszt mentes reform változatban.
Megéri kipróbálni, mert az elkészítése nem egy nagy feladat és nagyon kiadós, szóval még vendégvárónak is tökéletes. Ebből az adagból kb 20-25db kijön, persze ez attól is függ, hogy ki mekkora virsliket használ az elkészítésnél.






Recept:
-8,5dkg zsírtalanított lenmagliszt
-6,5dkg zabpehelyliszt
-5dkg sikér
-5dkg vaj/zsír (nem margarin)
-2,5dkg tejföl
-1 tojássárgája
-250g langyos tej
-5g instant élesztő
-só ízlés szerint
-egy-két csepp Update lovely sweet édesítőszer


Elkészítés:
Az összetevőket kimérjük és egy tálba homogénné gyúrjuk, majd néhány percig dagasztjuk.Ezután egy lekapcsolt langyos sütőben 60 percig kelesztjük egy lezárt kelesztőtálban.
Majd amikor megkelt, akkor kinyújtjuk kb 2-3 mm vékonyra és pizzavágóval 1,5-2cm vastag csíkokat vágunk.Mini vagy feldarabolt virslikre tekerjük a tésztát, majd meleg helyen további  40 percig pihentetjük a tekercseket. Pihentetés után, megkenjük egy kevés tojássárgájával a tekercsek tetejét, megszórjuk reszelt sajttal vagy szezámmaggal. Előmelegített, 200C-os sütőben készre sütjük. Jó étvágyat hozzá!


Megjegyzések

  1. Kedves Daniela,megcsinaltam a virslis tekercseket es par kifliszerüseget is csinaltam a tesztabol,amibe szalonnadarabkakat töltöttem.annyit valtoztattam,hogy a virsliket megkentem egy kis ketchup es mustar keverekevel.szuper lett,soha nem gondoltam volna,hogy lenmagliszt es pici zabliszt keverekevel iylen finom,könnyü kelttesztat tudok csinalni.köszönöm a fantasztikus receptet,igyekszem mineltöbbet kiprobalni :-) üdvözlettel :Kriszta

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése