Diétás Zserbós Cake Pop


A napokban az egyik barátnőm kérésére készítettem sütinyalókákat, azok cukrosak voltak,tehát én meg sem kóstoltam. Viszont annyira cukik lettek, hogy gondoltam elkészítem a blogra diétás változatban.E z annyira diétás, hogy a tésztában csak nagyon alacsony ch tartalmú lenmagliszt, valamint dió és kakaópor van.
Próbáljátok ki, mert szerintem tökéletes kis diétás vendégvárók.



Recept:
Piskótához:
-3db  tojás
-1dkg holland kakaópor
-3dkg zsírtalanított lenmagliszt
-5dkg eritrit
-1/4kk sütőpor

További hozzávalók:
-15dkg a piskótából darálva
-5dkg vaj
-5dkg cukormentes sárgabarack lekvár
-5dkg darált dió
-1dkg kakaópor
-5dkg eritrit por
-20dkg cukormentes csokoládé
Díszítéshez:
-ehető arany csillám
-eritrit

Elkészítés:
A piskótát a megszokott módon elkészítjük, majd ha megsült és kihűlt egy aprítón ledaráljuk.Ezután hozzáadjuk a többi hozzávalót és homogén tésztává gyúrjuk. Kis időre hűtőbe tesszük, majd kivesszük és egyforma golyókat formázunk belőle. Amennyiben van cakepop szilikon formánk, akkor abba beletesszük a golyókat és kb. 20 perc alatt megsütjük.
Amikor kész, akkor a gőz fölött felolvasztott csokiba bemártunk egy nyalóka pálcát vagy kisebb grillpálcát(nem a hegyes végével,mert akkor átszalad rajta a süti) és a sütibe nyomjuk,ezt megcsináljuk mindegyiknél.  Majd, ha beleköt, akkor bevonjuk egyenletesen az egészet csokival és ízlés szerint díszítjük.
Az eritrites színes "cukorhoz" egy zacskóba eritritet tettem és arany színű ehető porfestéket, majd összeráztam és ezzel díszítettem a nyalókákat


Megjegyzések